Обладнання для торгівлі та громадського харчування

НОВИНИ

15 травня 2017 року

Бездротова система виклику офіціанта - це просте рішення підвищення рівня сервісу і якості обслуговування Ваших клієнтів.
Ресторанам і нічним клубам, кав'ярням і невеликим кафе, барам і більярдним - всім потрібен хороший сервіс. Ресторанний бізнес настільки багатогранний та різноманітний, в ньому стільки напрямків, що пересічному споживачеві легко заплутатися в його напрямках та тенденціях. Беззаперечне тільки одне - для того, щоб бути успішним, мало тільки одного обладнання для ресторану - треба пропонувати своїм гостям сервіс високого рівня і якості.

Функціональна зручність системи виклику персоналу полягає в тому, що дозволяє обслуговувати гостей на вищому рівні, адже їм більше не доведеться чекати підходу обслуговуючого персоналу, варто тільки натиснути на кнопку виклику офіціанта і виклик негайно буде прийнятий обслуговуючим персоналом. Використання цієї системи допоможе забезпечити швидкий і якісний сервіс.

Ця технологія особливо необхідна для закладів, де немає можливості візуального контролю: заклади, що мають кілька залів, кабінетів, кабінок, ніш, літніх столиків, багаторівневі заклади, затемнені зали (кінотеатри) і т.д.

Кнопки встановлені на столиках, або в будь-якому іншому зручному місці, коли відвідувач приходить він завжди може викликати персонал (офіціанта і т.д.), який в свою чергу отримає сигнал, який відобразиться на його пейджері, або ж табло. 

Привернути увагу відвідувача до акційних пропозицій, зробити їх дозвілля більш приємним, а також полегшити працю офіціанта можна за допомогою нової п’ятикнопочної, функціональної кнопки виклику, яка виконана у формі підставки-холдера для реклами з п'ятьма кнопками (Замовлення, Вода, Виклик, Рахунок, Скасування виклику).

Застосування бездротової системи виклику персоналу поліпшить рівень обслуговування в Вашому закладі без істотних витрат. Адже для кожного керівника кафе, бару, ресторану дуже важливо, щоб відвідувачі були задоволені якістю обслуговування, ставали постійними клієнтами, приводили друзів і знайомих. Тільки тоді, коли гість задоволений, він стає «носієм» позитивного «заряду» від відвідування Вашого ресторану або кафе і поширює позитивну для закладу інформацію.

image_7739.jpg